Zwroty i reklamacje

Zwroty

Kupujący w sklepie internetowym ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania towaru.

Dokumenty konieczne do rozpoczęcia procedury zwrotu:

     1. Własnoręcznie podpisany dokument zwrotu generowany automatycznie lub ręcznie wypełniony dokument odstąpienia od umowy (załącznik);

     2. Kopia dokumentu sprzedaży (paragon fiskalny lub faktura VAT). 

Jak wygenerować zwrot towarów?

Należy przejść do panelu klienta i dodać zwrot oraz wybrać zamówienie, w którym są zwracane produkty.     

Koszt przesyłki zwracanego towaru ponosi Kupujący.  

Zwroty rozpatrywane są do 14 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki.   

Reklamacje

Towary oferowane w sklepie internetowym Koralikikamyki.pl są fabrycznie nowe. W celu zgłoszenia reklamacji, należy wygenerować reklamację lub wysłać maila z opisem problemu oraz ze zdjęciem produktu na adres sklep@koralikikamyki.pl .Należy również przesłać mailem zdjęcie wydruku zamówienia otrzymanego wraz z przesyłką.

Jak wygenerować reklamację?

Należy przejść do panelu klienta i dodać reklamację wypełniając formularz :

Do rozpatrzenia reklamacji konieczne jest wysłanie na adres Czardasza 22, 02-169 Warszawa poniższych dokumentów:

     1. Pisemny dokument reklamacji zawierający opis wad produktu;

     2. Reklamowany produkt;

     3. Kopia dokumentu sprzedaży (paragon fiskalny lub faktura VAT). 

Kontakt w przypadku zwrotów lub reklamacji

Zapytania i reklamacje prosimy kierować na adres sklep@koralikikamyki.pl lub pod numerem telefonu: +48 506 056 289 .  

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel